Space Shutter
Jangan pandang rendah
Thursday, 29 December 2011 ✿ 21:01:00 ✿ 0 Shutter Comments


Fendy ( bukan nama sebenar ) , dahulunya seorang yang tiada apa_II melainkan motosikal buruknya , penampilannya pun buruk , kalau perempuan tengok pun tak ingin . Dia ni ada hati pada seorang perempuan yang memiliki raut wajah yang manis , tetapi cintanya di tolak , kerana mungkin kekurangan yang ada pada dirinya , dia pun tidak menyangka perempuan tersebut memaki hamunnya , dan memandang rendah pada dirinya . Lalu ia berkata-kata dalam hati " Aku tidak akan pernah menangis kerana perempuan ini " . Semenjak dari kejadian itu , dirinya begitu bersemangat , dan ingin membuktikan sesuatu yang dia pun boleh berjaya .

Beberapa tahun kemudian ...


Oleh kerana tomahan serta kutukan yang dilemparkan pada dirinya ,  membuatkan hatinya rasa membuak-buak dan menjadi sebagai pembakar semangat , lalu dia telah membuktikan pada semua orang dan pada perempuan yang pandang rendah pada dirinya juga , yang dia telah pun berjaya dalam hidup , dia kini seorang usahawan yang  berjaya .

P/s : Tidak kira lah lelaki mahupun perempuan , janganlah kita sesekali pandang rendah kekurangan yang ada pada diri seseorang , situasi macam ni pernah terjadi di depan mata aku sendiri , aku kongsi kan kepada korang semua , untuk kita jadi kan pengajaran serta renungan bersama ;D


Older Post
Me You Home
DASHBOARDFOLLOW

Little Disclaimer;


Hello creatures . Welcome to my official blog . I'm Sam . Enjoy your reading here and Open my page sorce Is illegal here !



Lets Mengumpat;

Put your own Cbox. Recommended 200x65.

Credditostata;
✿ Skins by Husna
✿ Basecodes by Jaja
✿ Graphics by WeHeartIt